pondělí 18. února 2013

Doma se Šimonkem

Když je Maluška ve školce (2x týdně) a nejsme tam zrovna s ní, tak si užíváme trochu více klidu a soustředění sami se Šimonkem
Tohle malé monte počítadlo mě zaujalo, tak jsem ho někde s nějakou slevou koupila. Je dobré, že už Šimša pochopil, že stejné barvy patří k sobě a na jak velkou tyčku se vlezou, i když čísla jsou pro něho zatím jen nějakými slovy, která ale hodně rád používá po vzoru své sestřičky:-)

Taky jsme si zkusili složit kytičku

podle: http://www.montessoridoma.cz/?p=7201.

Pak jsme zkoušeli přikládat kostky na papír

Ale Šimonek to nějak nepobral a stavěl nějaké prostorové věže. Tak jsem ho nechala
A na závěr jsme se pustili do Růžové věže. Dlouho ležela ladem, což mi bylo líto, tak jsem šimšu vybídla.
Pojal si to po svém

Ale s dopomocí nám nakonec stála doma krásná věž.

Žádné komentáře:

Okomentovat